Σελίδες

20 Ιανουαρίου 2013

Αντικλείδι


Τέταρτα ολόκληρα
κι ατέλειωτα
έψαχνα ρούχο να βρω
να ρίξω επάνω μου 
να με προσέξεις
να με ξεχωρίσεις
μέσα στο πλήθος
Βολεύτηκα βιαστικά
με ένα σκούρο τζιν
και τιράντα μπλουζάκι
Πέρασα τα χέρια 
απτά μανίκια του δερμάτινου μπουφάν
έχωσα στη τσάντα
τσιγάρα
ψιλά
κι έφυγα σαν κλέφτρα
να προλάβω
ξεχνώντας τα κλειδιά στο τραπέζι
Διέσχισα τα στενά της γειτονιάς
δίχως να καταλάβω
πώς έφτασα έξω απτό μπαρ
Βούλιαξα
σε βαθιές ανάσες
έσπρωξα με το χέρι
τη σιδερένια πόρτα
και μπήκα
Το τεντωμένο χέρι σου
μες στο κόσμο
έφτανε
να μου δώσει μια
να ψηλώσω
ως στο ταβάνι
Έξω φθινόπωρο
κι αυτό που ξεχωρίζω πλέον
είναι μόνο τα φύλλα
Στέκομαι παγωμένα
στο κέντρο της αίθουσας
ανήμπορη να δώσω εντολή στο σώμα
να βαδίσει προς τα εμπρός
Χαμογελώ
κι ας μην αντέχω
/Άντε κουνήσου
μη χαζεύεις\κουνήσου

Να μπορούσα να κατεβάσω γενικούς
να σβήσω τα φώτα
να τρέξω ανάμεσα απ όλους
να ακουμπήσω τα χείλη μου
σφιχτά
στα δικά σου
στα σκοτεινά
-τέτοιους χαιρετισμούς μας πρέπει-
να μη μας βλέπει κανείς
μέσα στα γέλια
στους καπνούς 
στα μισογεμάτα μπουκάλια 
Να κρατηθώ
πάνω στο σύμπαν σου
με τόση ευκολία
να κρεμαστώ
στο καρό σου πουκάμισο
κι ύστερα
να ανοίξω τα μάτια
και να'μαι στα πέντε μέτρα
ξανά
να κοιτώ τη παλάμη σου
στον αέρα
να με καλεί
Σου ορκίζομαι πως
θα κρατήσω
την αναπνοή μου
μέχρι να γυρίσεις τη πλάτη
Σου ορκίζομαι πως
θα σκεπάσω τις φωτογραφίες στο χολ
όταν έρθεις
που με τα χρόνια
κιτρίνισαν πια,
ακόμη κι αν μου βγάλουν 
τα δόντια 
ένα-ένα
εγώ
θα σου σφυρίζω
Θα πάψω 
να κουβεντιάζω με το φαΐ μου
να βαστώ αμήχανα
στα δάχτυλα μου
τα εισιτήρια
Μόνο να σβήσουν τα φώτα
-δεν έχω διάθεση για φως-
για να βρω το κουράγιο
να σκύψω
το κεφάλι μου
να αφήσω να πέσουν
από τα βλέφαρα
όλα εκείνα
που με αγωνία
και πάθος
φυλάκιζαν τα μάτια μου,
να στάξουνε στα κορδόνια μου
να ξεπλύνουνε τα χιλιόμετρα
τις ασφάλτους
τα όρια,
που ήρθαν
και πότισαν πάνω τους
και άφησαν βάρος
στα πόδια μου.
Το λάθος
δεν είναι εδώ
σ'όλα αυτά
Είναι που ξέχασα τα κλειδιά
που δεν θυμάμαι που πέσανε
και δεν έχω
τη δύναμη
να στο παραδεχτώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μή διστάζεις.ακόμη και ανώνυμα