Σελίδες

6 Ιανουαρίου 2013

                                                     
                                   





















 Έχασα τη φαντασία μου
μέσα σε μια γυάλα  
πνιγμένη στις σκέψεις
βυθίστηκαν οι λέξεις μου
 κι η γλώσσα μου διπλώθηκε
 μπροστά σε εκείνο το βλέμμα 
Κόμποι σφιχτοί
δέσανε τα πρέπει 
και ξεχύθηκε ένας χείμαρρος 
ερωτικής αφέλειας
χωρίς εγκράτεια
με δυνατό παλμό
δίχως δισταγμό,
μπροστά σε εκείνο το βλέμμα
σε εκείνα τα χέρια  
που απλώθηκαν σε ενά σεντόνι
Δέρμα με δέρμα
χορεύοντας σε ένα φτερό
ξεγυμνώνοντας κάθε πειρασμό
κάθε επιθυμία
κάνω να σταθώ σε μια γωνία
μα ένα μάτι ποθητό
λυγίζει τη καρδιά μου
και τρέχω σαν παιδί
να σβήσω την απόσταση
να κορεστώ την δίψα μου για εκείνον
για κείνο
μονάχα το βλέμμα
που αξίζει χίλια κύματα να καβαλήσεις
κι ένα σωρό κουβέντες να του πεις
Περπατάω δίπλα σου
κι είναι αρκετό
δεν ειναι;
Ακούμπησα ομορφιά μου
και δίνομαι
και παραδίνομαι
και γω
με τα μάτια μου καθαρά
όπως  ζητάς
Kι αν φύγω 
για κάπου  που αγαπώ
πάλι στροφή σεσέ θα κόψω
το κόσμο να γεμίσω
με τα φιλιά 
που μοιάζουνε
και χρόνο δε μετράνε.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος6/1/13, 9:26 μ.μ.

    Πολύ έμπνευση μαζεμένη τις τελευταίες μέρες.κάποιος παράγοντας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

μή διστάζεις.ακόμη και ανώνυμα