Σελίδες

27 Ιουλίου 2014



Είμαι πιο πιστή κι από έναν σκύλο
Αν αυτό σε τρομάζει
Πιο σεμνή απτα δίφραγκα στη τσέπη σου
Αν το φοβάσαι
Πιο τίμια από κάθε κανόνα που θεσπίζουν
Πιο αγνή απόσα βλέπεις στα πεζοδρόμια

Πιο φοβισμένη
Πιο γυμνή
Πιο γεμάτη
Πιο δυνατή
Πιο διαθέσιμη
Πιο θύτης και θύμα σε κάθε λογής έγκλημα

Η ηλικία μου
Το χρώμα μου
Τα μάτια
Η γλώσσα μου
Οι κουβέντες μου
Δεν έχουν να σου πούνε και κάτι
Αποκρίνομαι πιο καλά με τα έργα μου

Γίνομαι ψεύτρα στο καθρέφτη μου
Για να μπορείς εσύ να αρκεστείς στη προβολή μου
Κλέφτης στους ύπνους μου
Για να ζώ χωρίς πάθος και φόβο στις βόλτες μας
Δολοφονώ τις ανάγκες μου
Για να να βρείς την ουσία μου


Πιο εδώ
Πιο εκεί
Πιο παραμέσα

Αλλά είμαι εκεί που θέλω να βρίσκομαι
Χωρίς την αμφιβολία της στέρησης
Δίχως ημερομηνία
Προσπάθεια
Συνήθεια
Και μόνη μου
Μονος σου
Γιατί μόνοι ήμασταν
Θάμαστε
Είμαστε

Περπατάω δίπλα σου
Κι είναι αρκετό
Δεν είναι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μή διστάζεις.ακόμη και ανώνυμα