Σελίδες

19 Απριλίου 2012

Oρθο Γραφια




Μια μουσική παίζει απο το δωμάτιο σου
διαπερνάει τη πόρτα σου
γεμίζει το σαλόνι
χαιδεύει το καναπέ
σέρνεται απο το χαλί μέχρι τον διάδρομο
πηδάει 
απο το παράθυρο 
με φόρα
πάνω στα αυτιά μου
Στα κάκγελα βρήκα δεμένο το μπαλόνι σου
φουσκωμένο 
και άχρωμο
-άχρωμο
όποτε σκέφτομαι  αυτή την λέξη μούρχεται πάντα το λευκό-
μπορεί να ήταν και λευκό
δέν πολυθυμάμαι
Η γριά σου διασχίζει κάτω το δρόμο 
με ένα μάτσο σακούλες
στα χέρια.
Κρέμονται με τέτοια επιμονή απο τους καρπούς της
που νόμιζεις θα την τραβήξουν χάμω.
Έφτασε το καλοκαίρι κι εσύ ακόμα ορθογραφία δεν έμαθες,μου’λεγες
κοίτα να διορθώσεις τα λάθη σου πρίν τον χειμώνα.
Όλη μέρα ταβάνι κοιτάζεις


Θα σηκωθώ μια μέρα και θα τρέξω πάνω στα χώματα
να με λούσει η βροχή
να βουτάω στις λάσπες 
με τα πόδια γυμνά
να μουσκευτούν τα μαλλιά μου
Να τρέχω
και να τρέχω
Να μη γέρνω πια
να μη γερνάω
Σου λέω εγω
εγω
σου
 λεω
        εγω. . .
Κι αν σέρνομαι κάτι με πατάει
κι αν κάτι με πατάει μπορεί και να πετάει . . .
Να φωνάξω στην φωνή μου;
Έφαγα τη φωνή μου 
με εκατό κουταλιές ανάσας
κι ορθογραφία
πάλι 
δέν 
έμαθα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

μή διστάζεις.ακόμη και ανώνυμα